paddestoelen fotograferen.

Zoonlief houdt van foto's maken . Voor zijn negende verjaardag kreeg hij van ons een klein fototoestelletje van Sony. Daar is hij blij mee, maar het liefst gaat hij sparen voor een echte spiegelreflex camera zoals ik die heb, want daar  kun je echt mooie foto's mee maken.

Vlak bij zijn school staan een paar mooie paddestoelen. Toen ik hem net uit school ging halen, had ik mijn eigen camera meegenomen om daar een paar mooie foto's van te maken, maar nadat ik onze zoon van school gehaald had, was het al gelijk duidelijk dat hij de foto's zou gaan maken.

Natuurlijk heb ik er zelf ook een aantal gemaakt, maar de meeste zijn toch door hem gemaakt. Gewoon omdat het zulke mooie foto's zijn, besloot ik, zijn foto's hier te delen.






Wat is de herfst toch mooi. Ik kan altijd enorm genieten van de schoonheid van Gods schepping, en de wisseling van de seizoenen. Ik kon het niet laten om een foto die ik zelf gemaakt heb, te bewerken en er een mooie bijbeltekst uit prediker op te zetten.



Genieten jullie ook zo van de herfst?

Liefs,
Willeke

Reacties

Ja, de herfst vind ik echt een prachtig seizoen! Er is zoveel moois te zien. Alleen al die kleuren!

Huisvlijt
Mooi hoor! Heerlijk de herfst!