Het probleem van te klein geworden babykleertjes.

Dochterlief heeft er een lief  vriendinnetje bij. Een super mooie peuterpop. 63 cm groot, prachtig lang haar, en mooie ogen ;-)


Maar ik moet jullie iets opbiechten. Eigenlijk heb ik hem gekocht voor mezelf, natuurlijk met de smoes dat het voor de dochter is. Het is jullie waarschijnlijk niet ontgaan dat ik de laatste tijd nogal aan het opruimen ben in huis. Met 6 personen raakt je huis al snel overvol, en om dat te voorkomen is het soms nodig dat je spullen opruimt. Maar het probleem is, dat ik sommige dingen helemaal niet wil wegdoen. Die bewaar ik het liefst, ook al weet ik dat het dan op zolder in een bak of tas staat en er verder niets mee wordt gedaan. Ik ben er gewoon teveel aan gehecht.

Daarom bedacht ik een oplossing voor het probleem 'te klein geworden babykleertjes'. De kleertjes die ze eigenlijk veel te kort aan hebben gehad, die zo super schattig stonden en die nu op zolder liggen zonder enig doel. Mijn oplossing is deze pop. Doordat het een pop van 63 cm is, past het al de te klein geworden babykleertjes, die hebben dan weer een doel, en ik hoef me niet meer schuldig te voelen dat ik ze nog een poosje bewaar.
 
En zeg nou zelf, ze is toch super schattig! Gelukkig is onze grote pop er ook heel blij mee. 


 Wie weet misschien koop ik deze pop ook nog eens. Heb ik ook een doel voor de te kleine babykleertjes van de jongens. ;-)

Liefs,
Willeke
(volg mij ook op www.facebook.nl/mammatjevanalles)


Reacties