Zeepkisten bouwen kinderfeestje

Zoals jullie misschien al van me weten, vind ik het heerlijk om kinderfeestjes te organiseren. En dan het liefst ook elke keer weer anders.

Zoon 2 heeft voor zijn verjaardag een gereedschapsset gekregen. Van kleins af aan vind hij het heerlijk om te knutselen, en nu hij 9 jaar is geworden is het tijd om wat stoerdere knutsels te kunnen maken. Het zal jullie dan ook niet verbazen, dat zijn feestje ook iets moest zijn met timmeren en zagen.

Bij een leuk feestje hoort een leuke uitnodiging. Zoals jullie kunnen zien op de foto heeft hij daarvoor zelf plankjes gezaagd. Daarna heeft hij de uitnodiging erop geschroefd.




Als voorbereiding heb ik hamers, wieltjes, schroeven, spijkers, pallets geregeld. Verder hadden we nog genoeg kistjes, touwen, losse planken ed. in huis, wat ze konden gebruiken.


En toen kon het feestje beginnen.  Omdat het regende heb ik de garage maar leeggeruimd. Zo konden ze heerlijk overdekt bezig zijn in hun eigen werkplaats ;-)


De kinderen waren enthousiast aan het timmeren ....
 
 


en zagen .....

 

En langzamerhand werden het steeds echtere karretjes...


 

Het was heerlijk om te zien hoe de kinderen hun eigen fantasie gebruikten, en hoe ze met kosteloos materiaal, zoveel plezier konden hebben.

Nog even de karretjes uitproberen, het begon al aardig donker te worden ;-)

 

En als afsluiting heerlijk gourmetten!
 
 
 
Het was weer een super feest...
Bedankt voor jullie enthousiasme jongens!
 
Liefs,
Willeke
 
 
Volg mij ook op Facebook, Pinterest en Instagram



Reacties

Wat ontzettend leuk Willeke!
Dank je wel! Wat een lieve woorden.