broodjes pulled salmon

Vanuit Oostenrijk, genietend van een heerlijke skivakantie, deze blogswap. Om die reden ben ik voor een makkelijk recept gegaan. We koken hier in ons appartement wel iedere avond zelf ons eigen eten, maar toch zijn het vaak makkelijke maaltijden, helemaal omdat we op de piste ook al vaak in de middag het nodige eten.

Deze maand mocht ik weer wat maken van het blog van Martine. We hebben al eens eerder van elkaars blog wat gemaakt en ook deze maand zijn we aan elkaars blog gekoppeld.

Voordat we op vakantie gingen heb ik de kinderen gevraagd wat ze graag wilden eten. Een van onze kinderen noemde iets met zalm. Laat er nou net een lekker makkelijk, vakantievriendelijk recept met zalm op haar blog staan. Op deze manier was de keuze snel gemaakt. De twijfel was nog wel of ik zou gaan voor de wrap met zalm of het broodje pulled salmon. Uiteindelijk ben ik voor de laatste gegaan.


Wat heb je nodig:
 (per broodje)

1 stukje goede zalm
peper en zout
gemengde sla
1 broodje

Hoe maak je het:

Verwarm de oven voor op  200 graden hetelucht. Bestrooi de zalm met peper en zout en bak de zalm in ongeveer 20 minuten gaar.
Beleg je broodje met wat gemengde sla. Trek de zalm uit elkaar met twee vorken en beleg je broodje hiermee.

Enjoy!

Liefs,
Willeke

Reacties